nVision 10

Dane telemetryczne generowane przez Oprogramowanie

  • Liczba Stacji Roboczych z zainstalowanym Oprogramowaniem ze wskazaniem środowiska (np. Windows, OS X, Android, Linux),
  • Liczba wystąpień użycia oprogramowania,
  • Nr wersji Oprogramowania,
  • Liczba Użytkowników, którzy założyli konto w module Help Desk,
  • Liczba Użytkowników mających dostęp do modułu Help Desk,
  • Liczba Użytkowników, którzy mają e-mail, który jest unikalny w obrębie instalacji modułu Help Desk,
  • Liczba Użytkowników, którzy logowali się w module Help Desk,
  • Liczba wszystkich sesji Użytkowników ze wszystkich Stacji Roboczych w module Help Desk,
  • Liczba aktywowanych kont Użytkowników ręcznie w trybie administratora w module Help Desk,
  • Liczba aktywowanych kont Użytkowników za pomocą e-maila w module Help Desk,
  • Liczba aktywowanych kont Użytkowników bez konieczności zatwierdzania ich w module Help Desk,
  • Status czatu (wł/wył) w module Help Desk,
  • Liczba rekordów w tabeli bazy danych Help Desk,
  • Status (wł/wył) samodzielnego zakładania konta w module Help Desk,
  • Status (wł/wył) automatycznej aktualizacji w module Help Desk,
  • Liczba Użytkowników, którzy chociaż raz zalogowali się w module Help Desk zdalnie,
  • Liczba artykułów w bazie wiedzy w module Help Desk,
  • Liczba ticketów (zgłoszeń) aktywnych w module Help Desk,
  • Liczba przesłanych ticketów (zgłoszeń) w module Help Desk,
  • Liczba ticketów (zgłoszeń), którym zmieniono przypisaną kategorię,
  • Liczba dodanych komentarzy do ticketów (zgłoszeń),
  • Liczba ticketów (zgłoszeń) które zostały połączone z innymi zgłoszeniami,
  • Liczba ticketów (zgłoszeń), którym zmieniono przypisane urządzenie,
  • Liczba ticketów (zgłoszeń), którym zmieniono status zgłoszenia,
  • Liczba ticketów (zgłoszeń), którym zmieniono temat zgłoszenia,
  • Liczba ticketów (zgłoszeń), które usunięto,
  • Liczba ticketów (zgłoszeń), w których zmodyfikowano czas pracy nad zgłoszeniem,
  • Liczba ticketów (zgłoszeń) ze statusem „zamknięte”,
  • Liczba ticketów (zgłoszeń) ze statusem „nowe”,
  • Liczba ticketów (zgłoszeń) ze statusem „otwarte”,
  • Liczba ticketów (zgłoszeń) ze statusem „zawieszone”,
  • Liczba ticketów (zgłoszeń) ze statusem „oczekuje na odpowiedź”,
  • Liczba ticketów (zgłoszeń) ze statusem „zamknięte”,
  • Rozmiar bazy danych Oprogramowania,
  • Logi Oprogramowania zawierające: błędy bazy danych, błędy bazy Stacji Roboczych, informacje diagnostyczne Stacji Roboczych oraz informacje diagnostyczne bazy, podstawowe informacje o systemie operacyjnym Stacji Roboczych,
  • Liczba urządzeń widocznych w Oprogramowaniu,
  • Historycznie maksymalna liczba urządzeń widocznych w Oprogramowaniu,
  • Wersja językowa Oprogramowania,
  • Znacznik czasowy danych,
  • Maksymalne, zarejestrowane zużycie pamięci przez Oprogramowanie,
  • Wersja pliku danych,
  • Liczba wejść na główną stronę WebAccess’u oraz podstronę do generowania raportów,
  • Liczba własnych profili Stacji Roboczych dla map,
  • Liczba własnych profili Stacji Roboczych dla urządzeń,
  • Historycznie maksymalna liczba jednocześnie podłączonych Stacji Roboczych do serwera,
  • Liczba kont Stacji Roboczych, należących do rzeczywistych użytkowników,
  • Liczba kont Stacji Roboczych, należących do rzeczywistych użytkowników pracujących na więcej niż na jednym komputerze,
  • Liczba kont Stacji Roboczych, unikalnych, należących do rzeczywistych użytkowników,
  • Liczba liczników Oprogramowania utworzonych przez Użytkownika,
  • Liczba liczników Oprogramowania typu „Windows”,
  • Średnia wielkość plików w mechanizmie dystrybucji plików,
  • Maksymalna wielkość plików w mechanizmie dystrybucji plików,
  • Liczba załączników przypisanych do Użytkowników,
  • Liczba dodanych Użytkowników, którzy zostali usunięci,
  • Liczba Użytkowników dodanych za pośrednictwem Active Directory,
  • Liczba Użytkowników dodanych za pośrednictwem Active Directory, którzy zostali usunięci,
  • Liczba Użytkowników dodanych za pośrednictwem konsoli Oprogramowania,
  • Liczba Użytkowników dodanych za pośrednictwem konsoli Oprogramowania, którzy zostali usunięci,
  • Liczba Użytkowników dodanych lokalnie,
  • Liczba Użytkowników dodanych lokalnie, którzy zostali usunięci,
  • Liczba Użytkowników zalogowanych co najmniej raz w systemie,
  • Liczba Użytkowników zalogowanych co najmniej raz w systemie, którzy zostali usunięci,
  • Liczba Użytkowników o nieznanym pochodzeniu,
  • Liczba Użytkowników o nieznanym pochodzeniu, którzy zostali usunięci,
  • Liczba Użytkowników, którzy posiadają e-mail,
  • Liczba Użytkowników, którzy posiadają e-mail, którzy zostali usunięci,
  • Liczba Użytkowników, którzy posiadają unikalny e-mail,
  • Liczba Użytkowników, którzy posiadają unikalny e-mail, którzy zostali usunięci,
  • Liczba załączników w module Help Desk,
  • Średnia wielkość załączników w module Help Desk,
  • Maksymalna wielkość załączników w module Help Desk,
  • Status (wł/wył) dezaktywacji rejestracji w module Help Desk,
  • Liczba urządzeń – hostów typu OS X,
  • Liczba urządzeń – hostów typu NetWare,
  • Liczba urządzeń – hostów typu Windows (9x, XP, inne)
  • Liczba urządzeń – hostów z jednym Użytkownikiem,
  • Liczba urządzeń – hostów z włączonym odczytem SNMP,
  • Liczba urządzeń tylko z jednym Użytkownikiem,
  • Liczba urządzeń z włączonym odczytem SNMP, tylko z jednym Użytkownikiem,
  • Liczba typów serwisów stworzonych przez użytkownika,
  • Liczba wewnętrznych typów map stworzonych przez użytkownika,
  • Liczba wewnętrznych typów sieci stworzonych przez użytkownika,
  • Liczba użytkowników, którzy choć raz zalogowali się do WebAccess,
  • Status (wł/wył) domyślnego hasła Stacji Roboczej,
  • Data utworzenia pierwszego urządzenia.

Bądź na bieżąco

  • Nowości i promocje
  • Darmowe porady ekspertów
  • Inspirujące artykuły ze świata IT

Wypełnij zabezpieczenie!

Zgłoś uwagi do strony

Podziel się z nami swoją opinią o stronie axence.net i miej wpływ na jej udoskonalenie

Szanujemy Twoją prywatność

Axence oraz jej dostawcy korzystają z plików cookie i podobnych technologii, aby zapewnić użytkownikom większy komfort obsługi oraz analizować ich interakcje z naszymi stronami, produktami oraz usługami. Korzystamy z nich również w celu zapewnienia skuteczniejszego wyszukiwania informacji, a także w reklamach w tej witrynie oraz w innych. Jeśli się na to zgadzasz, kliknij przycisk „Akceptuję”. Aby ograniczyć udostępnianie kliknij przycisk link dostosuj ustawienia. W każdej chwili możesz zmienić te ustawienia w stopce strony.

Twoje ustawienia prywatności na naszej stronie

Jeśli pozwolisz nam na zbieranie ciasteczek, będziemy mogli analizować ruch na stronie, a dzięki temu tworzyć stronę która będzie dla Ciebie wygodna oraz na której łatwo znajdziesz potrzebne informacje. Dane te będą wykorzystywane tylko na wewnętrzne potrzeby Axence.

Ciasteczka niezbędne

Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony Axence.net

Ciasteczka funkcjonalne

Używamy Google Analytics, HotJar, GetResponse i Facebook do analizowania wizyt w Axence.net. Pomoże nam to zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z witryny i gdzie powinniśmy wprowadzić ulepszenia.